Direktlänk till inlägg 11 juni 2013

Tiden går jävligt fort!

Av Linnea - 11 juni 2013 21:12

Idag är det 44 dagar sen jag och min pojkvän Alexander blev tillsammans! Det är helt sjukt vad tiden går snabbt! Men så är det ju när man har roligt!
Jag och Alexander träffas nästan varje dag och nu på torsdag har min familj bokat någon slags resa under bara torsdagen och fredagen som jag inte vet vad det är eftersom de säger att det är en "överraskning". Sen på måndag ska vi tydligen åka till Spanien under en hel vecka! Jag hade ingen aning om att det var nu på måndag för jag trodde vi hade bokat den resan i mitten av juli!
Problemet är att jag inte kommer kunna träffa Alexander på lite mer än två veckor... :( Ni förstår ju hur jobbigt det är att inte träffa någon på två veckor som man typ träffar varje dag. Det är sjukt jobbigt!

Mamma och pappa sa att jag inte kunde träffa honom under helgen för då ska jag tydligen packa till Spanien. Men jag tänkte att om jag packar imorgon efter skolan så hinner han komma hem till mig och säga hejdå. Plus att idag diskuterade vi att jag tycker att han luktar jättegott och då sa han att jag kunde ta med mig en av hans tröjor till semestern som jag kunde ha när jag saknar honom, så han måste i så fall komma hit och lämna den till mig! Plus att jag har en liten present till honom som jag gärna vill ge till honom innan jag sticker iväg.

Här kommer lite gulliga bilder på Alexander och några bilder på hans super gulliga sms till mig som jag har printscreenat!
/Linnea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 13 juni 2013 23:24

Jag mötte Cornelia vid Ica. Hon snackade inte med mig speciellt mycket. Hon smsade typ hela tiden och var så osocial att jag blev irriterad på henne. Till slut fick hon ur sig ett litet fniss och tittade upp på mig. -Vad är det? frågade jag kallt. ...

Av Linnea - 13 juni 2013 14:51

Början.-Hur är det? frågade Cornelia.-Jag vet inte, svarade jag.-Vad har... har du gjort... med din arm...?Jag tittade ner på min arm. Menade hon skärsåren?-Vilket menar du? frågade jag dumt.-Sluta! Du vet vad jag snackar om! sa hon irriterat och gre...

Av Linnea - 12 juni 2013 22:36

Till minne av Daniel. -Mamma! Kolla min teckning!Jag släppte blicken från boken och tittade ner på min dotter som satt på golvet och ritade.-Nej men gud vad fint, hjärtat! sa jag men jag hade absolut ingen aning vad det var hon ritade. Jag försökt...

Av Linnea - 11 juni 2013 17:38

Hej! Jag skapade den här bloggen för att kunna skriva min novell och berätta lite om mig själv. Jag heter Linnea, är snart 16 år och bor utanför Malmö. Min novell kommer innehålla olika kapitel. Jag kommer att lägga ut ett kapitel varje dag, kans...

Presentation

Här skriver jag om mig själv och noveller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translator

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards